Arch Linux

Jest to blog poświęcony dystrybucji Arch Linux i innym, może kiedyś pojawi sie coś o muay thai i życiu jak to miało być pierwotnie

środa, 13 stycznia 2010

Siemanko

Zdecydowałem się w końcu na utworzenie bloga, będzie on poświęcony przede wszyskim linuxowi, przewiną się tamaty o muay thai, oraz będę pisał o codziennych sprawach. Jako że zawsze chciałem utworzyć swoją stronkę, postanowiłem pójśc trochę na łątwiznę, z tego względu, że nie chce mi się cały czas siedzieć w pisaniu stronek, to wymaga zaangażowania i ciągłej nauki. Ja ten czas poświęcę czemu innemu. Myślę że blogspot jest na tyle dobrze wypozycjonowany, że ktoś do niego zajrzy, a przy okazji wyniesie coś z niego. Myślę ze za jakis czas będzie można coś ciekawego tu znaleźć, a i jak zorientuję się jak dostosować blog do swoich wymagań, to wzbogacę go w jakiś sposób. WITAM WAS, POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO ODWIEDZANIA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz