Arch Linux

Jest to blog poświęcony dystrybucji Arch Linux i innym, może kiedyś pojawi sie coś o muay thai i życiu jak to miało być pierwotnie

wtorek, 29 czerwca 2010

SLIM - menedżer logowania

Przedstawiam krótki opis jak zainstalowac i skonfigurować SLIMA.

sudo pacman -S slim archlinux-themes-slim <- instalacja slima i themów

sudo gedit /etc/smb.conf <- edycja pliku konfiguracyjnego slima

Dla mnie najciekawsze opcje to default_user gdzie usuwamy znaczek # i zamiast simone wpisujemy swój login, dzięki temu będzie nam się wyświetlać odrazu nasz login, oraz zmieniamy sobie domyślny theme przy "current_theme" ja wybrałem archlinux-simplyblack. Więcej temów znajdziecie w /usr/share/slim/themes W repozytoriach i w AUR jest wiecej paczek z themami.

sudo gedit /home/TWÓJ LOGIN/.xinitrc <- aby działało trzeba w nim dopisac uruchamianie środowiska graficznego jakie sie chce, ja używam fluxboxa i mam wpis:






!#/bin/bash
exec startfluxbox

Efekt jest taki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz